ساندويچ پانل ضد حريق

۱۰ بازديد

ساندويچ پانل هاي كند سوز

ساندويچ پانل ضد حريق: ساندويچ پانل تركيبي از دو طرف ورق فولادي كه با آلومينيوم و روي پوشش داده شده است كه مقاومت فولاد را در برابر خوردگي بسيار بالا مي برد و قسمت روي آن با يك لايه پرايمر مخصوص و ۲۵ ميكرون رنگ پلي استر كوره اي پوشانده است و در بين آنها يك لايه عايق پلي اورتان سخت با ساختار سلول بسته مي باشد كه اين ساختار پلي اورتان را در زمره بهترين عايق هاي حرارتي و صوتي قرار مي دهد. در عصر حاضر كه تمام دنيا به سمت سرعت و كيفيت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرايند ها پيش مي رود استفاده از اين محصول بسيار رايج و پر طرفدار مي باشد.

از مهم ترين ويژگي هاي ساندويج پانل ماموت بويژه پلي آيزوساينوريت در مقابل آتش سوزي:

  • PIR استاندارد B1  و B2 را جهت گذر از خطر آتش سوزي مي گذراند
  • PIR حين آتشسوزي قطره هاي آتشزا يا ذرات شعله ور را ايجاد نمي كند و باعث گسترش آتش سوزي نمي شود. دماي ابتدايي موردنياز شعله كشيدن PIR از PUR بالاتر مي باشد. پس از تماس با شعله مستقيم، PIR بلافاصله خاموش مي شود و باعث گسترش آتش سوزي نمي شود و اين در حاليست كه EPS يا عايق هاي آلي زودتر مشتعل مي شوند
  • ضد حريق بودن ساندويچ پانل ماموت از ويژگي هاي بسيار خوب انواع پانل هاي ماموت محسوب مي شود

فروش و نصب انواع ساندويچ پانل

همانطور كه گفته شد، ساندويچ پانل تركيبي از دو طرف ورق فولادي كه با آلومينيوم و روي پوشش داده شده است كه مقاومت فولاد را در برابر خوردگي بسيار بالا مي برد. همچنين ساندويچ پانل سقفي جهت استفاده در سقف مي باشد كه داراي طرح ذوزنقه و ورق زير شيار دار مي شاد. ساندويچ پانل ديواري نيز بر روي ديوار ها كار مي شود كه با توجه به ميزان تبادل حرارت محاسبه و از ضخامت ۸ الي ۱۵ سانتيمتر و به طول ۱ الي ۱۲ متر(دلخواه) توليد مي شود. براي مشاوره، خريد و نصب ساندويچ پانل ها با صنعت پوشش آريانا تماس بگيريد.

 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.