شيوه صحيح سفارش طراحي لوگو

۱۸ بازديد

در اين مقاله سعي داريم نحوه صحيح سفارش طراحي لوگو را براي شركت هاي تازه تاسيس ، مديران و صاحبان كسب و كار تازه كار بيان كنيم تا در كنار اهداف و خواسته هاي سفارش دهندگان لوگو ، حداكثر استفاده را از مجموعه طراح لوگو ببرند.

طراحي لوگو

 

گام اول : انتخاب يك مجموعه طراح متخصص و قدرتمند براي سفارش طراحي لوگو

اولين و مهم ترين قدم براي سفارش طراحي لوگو ، شناخت و ارزيابي مجموعه منتخبي شماست. شما مي توانيد با ملاحظه نمونه طراحي ها پي به ميزان تخصص و موفقيت مجموعه ي دلخواهتان ببريد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه تيم طراحي لوگو منتخبي ما طراحي لوگوي حرفه اي قبلا اجرا نموده و در رزومه كاري خود داشته باشد.

طراحي لوگو

گام دوم : اعتماد به مجموعه طراحي لوگو

پس از شناخت كامل از مجموعه و اطمينان حاصل شده از اين مسئله كه شركت هاي خوبي با طراحي لوگو مجموعه منتخبي ما به برند تبديل شده اند و رضايت كامل از اين همكاري داشته اند ما به اين نتيجه مي رسيم كه با يك دفتر تبليغاتي متخصص ، حرفه اي ، قابل اعتماد طرف هستيم و با خيال آسوده مي توانيم طراحي لوگو خود را به اين مجموعه بسپاريم.

ادامه مطلب

در اين مقاله سعي داريم نحوه صحيح سفارش طراحي لوگو را براي شركت هاي تازه تاسيس ، مديران و صاحبان كسب و كار تازه كار بيان كنيم تا در كنار اهداف و خواسته هاي سفارش دهندگان لوگو ، حداكثر استفاده را از مجموعه طراح لوگو ببرند.

طراحي لوگو

 

گام اول : انتخاب يك مجموعه طراح متخصص و قدرتمند براي سفارش طراحي لوگو

اولين و مهم ترين قدم براي سفارش طراحي لوگو ، شناخت و ارزيابي مجموعه منتخبي شماست. شما مي توانيد با ملاحظه نمونه طراحي ها پي به ميزان تخصص و موفقيت مجموعه ي دلخواهتان ببريد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه تيم طراحي لوگو منتخبي ما طراحي لوگوي حرفه اي قبلا اجرا نموده و در رزومه كاري خود داشته باشد.

طراحي لوگو

گام دوم : اعتماد به مجموعه طراحي لوگو

پس از شناخت كامل از مجموعه و اطمينان حاصل شده از اين مسئله كه شركت هاي خوبي با طراحي لوگو مجموعه منتخبي ما به برند تبديل شده اند و رضايت كامل از اين همكاري داشته اند ما به اين نتيجه مي رسيم كه با يك دفتر تبليغاتي متخصص ، حرفه اي ، قابل اعتماد طرف هستيم و با خيال آسوده مي توانيم طراحي لوگو خود را به اين مجموعه بسپاريم.

طراحي لوگو

گام سوم : سلايق و خواسته هاي خود را در طراحي لوگو به طور كامل به طراح خود بيان كنيد.

به طور كلي لوگو يك نشانه گرافيكي از تجارت شماست و بايد معرف شركت ، نوع محصولات يا زمينه فعاليت شما باشد. در نتيجه هر آنچه از ويژگي هاي تجارت شما بايد در لوگو برجسته تر باشد را بيان كنيد و اگر با يك تيم ماهر طراحي لوگو طرف هستيد از نظرات تخصصي آنها هم بهره مند شويد. در اين صورت سلايق خود را همراه با تخصص و دانشطراحي لوگو در لوگوي خود مشاهده مي كنيد اما اگر هر آنچه كه شما بگوييد طراح پياده سازي كند شما با يك گرافيست قرارداد بسته ايد كه مو به مو نظرتان را اجرا خواهد كرد و هيچگونه خدماتي بابت هزينه اي كه پرداخت نموده ايد دريافت نكرده ايد.

طراحي لوگو

گام چهارم : فرصت كافي به طراح خود بدهيد

طراحي لوگو يك پروسه چند مرحله ايست و همه مراحل بايد دقيق با صبر و حوصله طي شود به همين خاطر عجله در طراحي باعث مي شود يك لوگوي بي كيفيت و نه چندان خوب تحويل بگيريد. از طراح خود بخواهيد وقت كافي بر روي طراحي بگذارد و به بهترين نحو يك لوگوي منحصر به فرد را طراحي كند.

طراحي لوگو

گام پنجم : نظرخواهي از همكاران خود نسبت به لوگوي طراحي شده

پس از طراحي لوگوي نهايي شما به عنوان نماينده اي از شركت يا سازمان خود موظف هستيد نظرات همكاران خود را نسبت به لوگوي طراحي شده بخواهيد. همكاران شما به عنوان متخصص در زمينه كاريتان با ديد متفاوت و بازتري به لوگو نگاه مي كنند و ممكن است پيشنهادات مفيد تري براي لوگو داشته باشند. اگر يك لوگوي فوق حرفه اي با تمام استاندارهاي جهاني بر طبق اصول براي شما طراحي شده باشد ممكن است در سطح جهاني مطرح شود و در مقابل نظرات متفاوتي قرار بگيرد نظرخواهي از سايرين باعث مي ­شود شما از چند ديد متفاوت به لوگوي خود نگاه كرده باشيد و همه ي جوانب كار را قبل از انتشار لوگو در نظر گرفته باشيد.

منبع:ام ديزاين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.