لوگو ارزان: هميشه صرف هزينه هاي گزاف براي انواع طراحي لوگو لزوماً دليل بر موفقيت آن برند نمي شود. خيلي از برندهاي مشهور حتي بدون صرف هزينه توانسته اند به موفقيت چشمگيري دست پيدا كنند در ادامه مقاله قصد داريم تعدادي برند را مورد بررسي قرار دهيم.
برند هاي معروف با لوگو ارزان
كوكا كولا
هزينه كل : 0 دلار
يكي از مشهورترين لوگوها در سطح جهاني است. تقريباً 130 سالي مي شود كه كسي اين لوگو را تغيير نداده است و جزو لوگوهاي كلاسيك مي باشد.
مايكروسافت
هزينه كل : 0 دلار
اين لوگو همچنان به صورت پنجره اي با 4 رنگ است. حتي زماني كه در سال 2003 به روز رساني شد هيچ هزينه اضافي بابت اين كار پرداحت نكرد.
لوگو ارزان: هميشه صرف هزينه هاي گزاف براي انواع طراحي لوگو لزوماً دليل بر موفقيت آن برند نمي شود. خيلي از برندهاي مشهور حتي بدون صرف هزينه توانسته اند به موفقيت چشمگيري دست پيدا كنند در ادامه مقاله قصد داريم تعدادي برند را مورد بررسي قرار دهيم.
برند هاي معروف با لوگو ارزان
كوكا كولا
هزينه كل : 0 دلار
يكي از مشهورترين لوگوها در سطح جهاني است. تقريباً 130 سالي مي شود كه كسي اين لوگو را تغيير نداده است و جزو لوگوهاي كلاسيك مي باشد.
مايكروسافت
هزينه كل : 0 دلار
اين لوگو همچنان به صورت پنجره اي با 4 رنگ است. حتي زماني كه در سال 2003 به روز رساني شد هيچ هزينه اضافي بابت اين كار پرداحت نكرد.
گوگل
هزينه كل : 0 دلار
اين لوگو توسط “سرگئي برين” يكي از موسسان گوگل در سال 1988 طراحي شد. هر چند طي اين سال ها تغييرات جزئي داشته است اما همچنان مفهوم اصلي آن كه جي.آي.ام.پي است تغييري نكرده است.
توييتر
هزينه كل : 15 دلار
اين لوگو به قيمت 15 دلار از يك سايتي بنام I stock photo خريداري شده است.
نايك
هزينه كل : 35 دلار
اين لوگو به قيمت 35 دلار در سال 1971 توسط يكي از بنيان گذاران نايك از كارولين ديويد سون خريداري شد.
منبع:ام ديزاين