چكمه‌هاي آتش‌ نشاني جديد Jolly

۱۰ بازديد

چكمه‌ هاي آتش‌ نشاني جديد Jolly حاصل ۳۰ سال تجربه و نوآوري

شركت Jolly Scarpe SpA به مدت بيش از ۳۰ سال در زمينه توليد حرفه‌اي كفش در جهان براي افرادي كه عمر خود را وقف خدمت و محافظت از شهروندان مي نمايند، فعاليت دارد.
اين شركت علاوه بر در دست داشتن بازار محصولات اطفاء حريق انگلستان با چكمه‌ هاي نوين و خلاقانه خود به مدت چندين سال، موفق به صادرات اين چكمه‌ ها به بيش از ۳۰ كشور در سراسر جهان شده است.
به گزارش ماهنامه مهندسي حفاظت از حريق، تحقيقات گسترده، روش‌ هاي توليدي پيشرفته، مواد نوين، ايمني، آسايش و ارائه خدمات عالي به مشتري، امتيازاتي هستند كه Jolly Scarpe را به يك شركت پيشگام جهاني و مرجعي براي فعاليت‌ هاي حرفه‌ اي در اين بخش تبديل نموده‌ اند.
همانند همه محصولات فوق‌ العاده كه رمز موفقيت آن‌ ها به جزئيات طراحي ظريف و دقيق برمي‌گردد، چكمه‌ هاي آتش‌ نشاني Jolly نيز از اين قاعده مستثنا نيستند. اين جزئيات خلاقانه در ادامه مورد بررسي قرار مي‌ گيرند.

در مجله حريق مي خوانيد:

سيستم جريان هواي داخلي: استاندارد EN15090 به وضوح بيان مي‌ كند كه براي چكم ه‌هاي آتش‌ نشاني بايستي آزمايش‌ هاي سخت‌ گيرانه و با مقياس كامل صورت گيرد كه اين آزمايش‌ ها شامل مقاومت در برابر پارگي، مقاومت در برابر شعله و موج حرارت، نفوذ و جذب آب مي‌ باشند. چكمه‌ هاي آتش‌ نشاني Jolly براي ارائه بيشترين حفاظت طراحي گرديده‌ اند و سيستم تهويه جديد توسط شبكه هواي تعبيه‌ شده، حركت ساده و طبيعي هوا بين آسترهاي فوقاني و ®GORE را به داخل و خارج ميسر مي‌ سازد.

در مهندسي حريق مي خوانيد:

يكي از آتش‌ نشان‌ هاي كهنه‌ كار انگلستان با سابقه ۲۰ ساله در اجراي عمليات اطفاء حريق از تجربه خود در استفاده از اين چكمه‌ ها مي‌ گويد: “شكل داخلي و خارجي اين چكمه به گونه‌ اي است كه احساس مي‌ كنم بخشي از من است و مي‌ توانم به مدت طولاني‌ تري با آن ايستاده و مسافت بيشتري راه بروم … اين چكمه‌ ها احساس دويدن را در من القا مي‌كنند!”

 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.